środa, 8 stycznia 2014

Moje dzieciństwo

Jestem pokoleniem, które wychowało się na Harrym Potterze. Ja na dodatek zostałam wciągnięta do magicznego świata i nie wstydzę się z tego powodu. Każdy ma swoje zainteresowania, ja w dalszym ciągu oglądam po raz któryś tam setny filmy, które stworzono na podstawie książek J. K. Rowling


Jestem ciekawa ile jest osób, które z zimną krwią przyznają się do tego, że czytały książki oraz oglądały filmy. Ilu tak naprawdę jest fanów, którzy już trochę podrośli i nadal są wielkimi fanami z dzieciństwa :)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam HP,chociaż już nie oglądam,bo oglądałam każdą z części co najmniej po 50 razu XD Co do książek pozostały mi jeszcze 2 części do przeczytania :D Muszę przyznać,że Mrs.Rowling odwaliła kawał dobrej roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, chociaż wtedy kiedy na ekrany wchodziły pierwsze filmy o przygodach HP to mówiło się o tym, że jest to złe, ponieważ później dzieciom wydaje się, że mogą latać itd. Natomiast jeżeli popatrzy się jakie bajki są teraz puszczane na kanałach dla dzieci to można się załamać... Gorszej szmiry to w życiu nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń